Mēs jums atbildēsim 3 stundu laikā

November 5, 2014

Arina Ivanova – Intergaz zvanu centra vadītāja


Blogā bieži esam stāstījuši par mūsu darbiniekiem, par to runājam arī mūsu lapā sociālajā tīklā Facebook.

Mēs nodarbojamies ar gāzes piegādēm, tādēļ varētu šķist, ka jaunkundzēm pie mums nav ko darīt, taču tā nav! Šodien iepazīstinām ar mūsu burvīgo kolēģi Arinu.

Tieši ar šo jauno dāmu mūsu klienti runā un konsultējas pa telefonu, savukārt nesen ieviesām iespēju jautājumus par apkuri un gāzes piegādēm uzdot čatā.

Iepazīstieties – uzņēmuma Intergaz zvanu centra vadītāja Arina Ivanova.

- Absolvējusi Rīgas Tehnisko universitāti.

- Uzņēmumā Intergaz strādā divus gadus.

- Brīvajā laikā mīl lasīt un aktīvi atpūsties kopā ar mīļiem cilvēkiem.

 

Arina, sakiet, vai jaunai sievietei ir grūti strādāt uzņēmumā, kas nodarbojas ar gāzes piegādēm?

Es neteiktu, ka tas ir viegli! Taču ir ļoti interesanti. Darbs tik nozīmīgā nozarē ļauj attīstīties, pilnveidoties, iegūt jaunas zināšanas un pieredzi. Katru dienu es uzzinu kaut ko jaunu.

Jūs strādājat zvanu centrā. Daudzi cilvēki baidās runāt pa telefonu ar klientiem. Vai jūs atceraties savas pirmās sarunas? Vai ļoti uztraucāties?

Man ļoti patīk komunicēt ar cilvēkiem, tādēļ baiļu nebija. Tieši otrādi – ir ļoti interesanti palīdzēt, risināt klientu problēmas, atbildēt uz viņu jautājumiem un atrast risinājumu ikvienai problēmai.

Pirmajās dienās manu pārliecību stiprināja manas darba vietas autoritāte un nozīmīgums. Tādēļ uzklausot pirmos klientu zvanus, biju tiem pilnībā gatava.

Arina, jūs nesen kļuvāt par zvanu centra vadītāju. Sakiet, vai bija grūti sākt strādāt jaunajā amatā?

Nē, grūti nebija, taču atbildība ir liela. Man ir svarīgi, ja varu sniegt savu ieguldījumu mūsu uzņēmuma attīstībā un pilnveidē. Vienmēr ir patīkami zināt, ka tavs darbs ir svarīgs, bet klienti izsaka pateicību!

Sakiet, kuri jautājumi klientus interesē visvairāk?

Mēs uzklausām daudz jautājumu gan no juridiskām, gan fiziskām personām. Lielie uzņēmumi pasūta gāzi ražošanai un apkurei. Iedzīvotāji visbiežāk pasūta gāzi saimniecības vajadzībām un dzīvojamo māju apkures sistēmām.

Bieži uzdod jautājumus par mūsu uzņēmuma pakalpojumiem un piedāvāto aprīkojumu.

Arina, vai esat pamanījusi, kurā laikā zvanu ir vairāk?

Protams. Klienti aktīvāk zvana no rītiem un īsi pirms darba dienas beigām. Brīvdienās visvairāk zvanu ir pusdienas laikā.

Nesen interneta vietnē ieviesta jauna funkcija – čats. Vai klientiem tas patīk?

Manuprāt, klienti to vērtē pozitīvi. Šodien tas ir populārs, pieejams un aktuāls saziņas veids. Turklāt daudziem klientiem čatu ir ērtāk lietot, nekā zvanīt pa telefonu.

Mums katru dienu zvana gan pastāvīgie, gan potenciālie klienti.

Kas jums patīk labāk? Strādāt čatā vai ar zvaniem?

Man tomēr vairāk patīk strādāt ar zvaniem. Dzīvas sarunas laikā ir vieglāk sajust klientu un atrast risinājumu.

Vai jūs varat uzreiz atbildēt uz uzdoto jautājumu? Vai arī jums nākas lūgt palīdzību, lai sagatavotu atbildi?

Mēs esam gatavi uzreiz atbildēt uz ikvienu klienta jautājumu, taču dažus jautājumus, piemēram, par tehniskām lietām, pāradresējam speciālistiem, kuri var sniegt daudz izsmeļošākas un plašākas atbildes.

Sakiet, vai gadās arī kādi kuriozi?

Protams, kā jau jebkurā darbā ar cilvēkiem! Zvanu centra meitenes bieži aicina satikties, taču mums palīdz humora sajūta un labs garastāvoklis!

Arina, sakiet, kas jums šajā darbā vislabāk patīk?

Man patīk darboties komandā, tā ir saziņa un dinamisms. Katra darba diena ir savādāka, ikviens zvans ir unikāls.

Zvanu centrs ir nepieciešams pilnvērtīgam uzņēmuma darbam, jo mēs esam tie, kas nodrošina saziņu starp uzņēmumu un klientiem.

Arina, paldies par atbildēm uz mūsu jautājumiem. Vēlam jums veiksmi un attīstību arī turpmāk!

 

1 zvaigzne2 zvaigznes3 zvaigznes4 zvaigznes5 zvaigznes (Pagaidām vērtējumu nav)


Notiek ielāde…