Mēs jums atbildēsim 3 stundu laikā

October 6, 2014

Viktors Babahins, uzņēmuma Intergaz projektu vadītājs


Jūs jau zināt pārdošanas nodaļas vadītāju Alekseju Tihanu,

Aleksejs Tihans – Intergaz pārdošanas nodaļas vadītājs

kā arī mūsu mārketinga direktoru Aleksandru Karevu,

Aleksandrs Karevs – Intergaz mārketinga direktors

Šodien mēs vēlamies jūs iepazīstināt ar cilvēku, kuru jūs satiksiet, ja nolemsiet savā mājā ierīkot gāzes apgādes sistēmu. Tieši viņš jums izskaidros visas nesaprotamās lietas, pastāstīs, parādīs un piedāvās visizdevīgāko risinājumu.

Viktors Babahins - uzņēmuma Intergaz projektu vadītājs.

- Absolvējis Rīgas Tehnisko universitāti.

- Uzņēmumā Intergaz strādā jau astoņus gadus.

- Brīvajā laikā aizraujas ar makšķerēšanu, spēlē hokeju komandā “HK MAMMOTHS”, mīl atpūsties dabā un ceļot.

Jūs uzreiz sākāt nodarboties ar privātmāju apgādi ar gāzi vai arī līdz tam darījāt ko citu?

Uzreiz, proti, es vienlaikus mācījos un strādāju.

Vai bija grūti apgūt šo darbu, jo tas ir visai specifisks?

Svarīgākais ir vēlēšanās, savukārt uzņēmumā vienmēr ir bijuši labi skolotāji, arī patlaban nav problēmu uzdot kolēģiem konkrētus jautājumus, jo darba joma ir ļoti plaša.

Vai bieži jūsu darbā rodas grūtības?

Atrisināt var praktiski visu, grūtības rada vien situācija, ja pasūtītāja vēlmes ir pretrunā būvnormatīviem.

Tātad cilvēki bieži jūs uzmeklē, jau esot pārliecināti par vēlēšanos iegādāties preci?

Mēdz būt dažādi, taču lielākoties cilvēki nezina visu un tiem ir nepieciešama profesionāla konsultācija.

Kādas konsultācijas jums parasti ir jāsniedz potenciālajiem klientiem?

Jautājumi ir pietiekami ierasti, piemēram, uzstādīšanas cena, ekspluatācijas izdevumi, pasūtījuma izpildes vai projekta realizācijas termiņi. Taču pēdējā laikā, pateicoties plašākai informācijai interneta vietnē, klienti bieži vien precīzāk spēj formulēt tos interesējušos jautājumus, kā arī ir ļoti palielinājies atbildēšanas ātrums, saņemot pieteikumu zvanu centrā vai vietnē.

Citiem vārdiem sakot, klienti ir apmierināti ar uzņēmumā notikušajām pārmaiņām?

Kopumā - jā! Visu laiku dzirdu tikai labas atsauksmes par jauno interneta vietni un servisu, esošie klienti ir novērtējuši komfortu, pasūtījumiem izmantojot zvanu centru. Turklāt esam paplašinājuši piedāvāto pakalpojumu un preču klāstu, tādēļ esam apsteiguši konkurentus.

Vai darbā ir „karstie periodi”?

Karsts laiks mums parasti ir visu gadu. Parasti augustā zemnieku saimniecības sāk graudu kaltēšanu, tad mums darba kļūst vairāk. Tāpat notiek apkures sezonas sākumā, kad ir iespējami ātrāk jābeidz visi ar apkuri saistītie darbi.

Nav garlaicīgi! Kā parasti norit jūsu darba diena?

Katra diena ir kā jauna dzīve 🙂 Godīgi sakot, konkrēta režīma nav, taču, ja izdodas, tad cenšos dienu plānot tā, lai no rīta būtu birojā - strādāju ar dokumentiem, ikdienas lietām, zvanu, iedzeru kafiju kopā ar kolēģiem, savukārt dienas otru pusi veltu pārrunām, tikšanām, jauno un esošo objektu apmeklējumiem.

Dienas laikā diezgan daudz kas jāpaspēj… Bet vai jūs varat pastāstīt, kas jums visvairāk patīk jūsu darbā?

Principā man patīk viss. Vissvarīgākais ir tas, ka tu piedāvā patiešām nepieciešamu produktu, kuram ir īsta un godīga, nevis iedomāta vērtība. Un, protams, arī komunikācija ar interesantiem cilvēkiem, risinājumu meklēšana un prieks par padarītu darbu, Bet visvairāk mani priecē klientu pateicība un labas atsauksmes - tās rosina strādāt vēl labāk.

Viktor, liels paldies par interviju. Vēlam arī turpmākus panākumus!

 

1 zvaigzne2 zvaigznes3 zvaigznes4 zvaigznes5 zvaigznes (Pagaidām vērtējumu nav)


Notiek ielāde…