Mēs jums atbildēsim 3 stundu laikā

September 11, 2014

Reāls ietaupījums ar autogāzi. Klienta atsauksme.

Līdztekus privātmāju gazifikācijai un apkures ierīkošanai, kā arī gāzes balonu piegādei, mēs jau sen un aktīvi nodarbojamies ar autogāzes piegādēm,  jo uzskatām, ka gāze ir viena no ideālākajiem automašīnu degvielas veidiem, kas pēc saviem raksturlielumiem ne ar ko nav sliktāka par benzīnu, turklāt tā ir ekoloģiski tīra, nepiesārņo apkārtējo vidi.

Taču nenoliedzami galvenais arguments „par” - naudas ietaupīšana. Viens no mūsu patstāvīgajiem klientiem to pierādīja praksē un pastāstīja mums par veiktajām gāzes uzpildēm pēdējo divu gadu laikā.

Lūk, ko stāsta Pāvels Aleksandrovs:

“Naudas ietaupījums, lietojot autogāzi, izrādījās visai iespaidīgs. Benzīns maksā dārgi, sen ir pagājuši tie laiki, kad benzīna cena bija pieejama. Šodien, ja jūs izmantojat automašīnu, izdevumi par degvielu ir vieni no lielākajiem, ja ne vislielākie.

No ekspluatācijas viedokļa un pēc braukšanas sajūtām vispār nav atšķirības, vai tu mašīnā izmanto gāzi, vai arī benzīnu. Taču tad, kad uzpildes stacijā 50-60-70 eiro vietā maksā vien nepilnus 20-30 eiro, ir ļoti patīkami.”

Sākumā Pāvels tāpat kā daudzi citi šaubījās, vai ir vērts pāriet uz autogāzi un uzstādīt gāzes iekārtu. Satrauca viss, sākot no montāžas līdz pat jautājumiem, vai auto biežāk nebojāsies, kā darbosies dzinējs un vai tas neietekmēs tā raksturlielumus. Taču, kā mēs jau rakstījām, tie ir mīti, kuri neatbilst patiesībai. Šajā gadījumā pārliecina citu autoīpašnieku pieredze un statistika. Visa Eiropa aktīvi pāriet uz gāzi un šeit darbojas gāzes uzpildes staciju tīkli. Tā jau sen no aktuālas tendences ir kļuvusi par auto dzīves realitāti.

Taču atgriezīsimies pie līdzekļiem, kurus Pāvelam izdevās ietaupīt. Pāvels gāzes iekārtu 2002.gadā ražotai sešpadsmit vārstu automašīnai Golf Mk4 ar 1,6 l dzinēju uzstādīja 2012.gada 25.oktobrī jeb pirms 22 mēnešiem. Šajā laikā viņš nav nobraucis pārāk lielus attālumus, kopā 31500 kilometrus. Taču ar to ir bijis pietiekami, lai iekārta atmaksātos un radītu būtisku ietaupījumu.

Izdevumi gāzei un benzīnam (auto nobraukums 31 500 km)

Tātad - dati par gāzi:

Nobraukums: 31500 km

Vidējais gāzes patēriņš: 9,5 litri uz 100 km

Pavisam patērēta gāze: 2992,5 litri

Iztērēts gāzes uzpildei: 1613,13 eiro

Uzstādīšanas izmaksas: 498 eiro

Kopā iztērēts: 2111 eiro

Dati, ja tiktu lietots benzīns:

Nobraukums: 31500 km

Vidējais benzīna patēriņš: 8 litri uz 100 km

Tiktu iztērēts benzīna uzpildei (1,38 eiro/l): 3478 eiro

Ietaupījums, lietojot gāzi: 1367 eiro vai mazliet vairāk, nekā 60 eiro mēnesī.

Gāzes sniegtais ietaupījums īpaši jūtams ceļojot. Turklāt tas nav atkarīgs no tā, uz kuru pusi plānojat doties. Jūs bez problēmām varēsiet uzpildīt gāzi Eiropā. Vācija, Austrija, Itālija, Spānija, Polija – visās šajās valstīs ir plašs uzpildes staciju tīkls, savukārt gāzes cena ir proporcionāla benzīna cenai, proti, gandrīz divas reizes lētāka. Ja nobraukums ir neliels, iespējams, starpība nebūs pārāk liela, taču nobraucot vairāk nekā 2000-3000 kilometrus, jūs sajutīsiet visu autogāzes izmantošanas jaukumus.

Starp citu, arī ceļojot uz austrumiem, uz Krieviju, jūs neko nezaudēsiet. Gāzes uzpildes staciju tur, protams, ir ļoti maz, taču benzīna cena joprojām ir ļoti zema.

Pateicamies Pāvelam par atsauksmi un interesanto statistiku, kuru viņš ir sagatavojis. Ja arī jums ir līdzīga pieredze, rakstiet mums uz intergaz@intergaz.lv ! Būsim priecīgi par to pastāstīt saviem lasītājiem!

1 zvaigzne2 zvaigznes3 zvaigznes4 zvaigznes5 zvaigznes (Pagaidām vērtējumu nav)


Notiek ielāde…