Mēs jums atbildēsim 3 stundu laikā

October 8, 2014

Mēs meklējam biroja administratoru ar kredīta menedžera papildpienākumiem

„Intergaz” ir dinamiska un mūsdienīga kompānija, kas aizņem vienu no līdera pozīcijām Latvijā sašķidrinātās gāzes tirdzniecības un gāzes apgādes sistēmu būvniecības nozarēs.

Aicinām pievienoties mūsu kompānijas profesionāļu komandai Rīgā biroja administratoru ar kredītu menedžera papildpienākumiem.

Ja jums ir izcilas komunikācijas prasmes, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli latviešu un krievu valodās, angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, teicamas datorprasmes (MS Word, MS Excel, Internet), izturība pret stresiem, kā arī plānošanas un paškontroles prasmes - šis darbs ir domāts tieši jums! 

Ja jūsu iepriekšēja darba pieredze bija saistīta ar paradu piedziņu – jums būs priekšrocība!

Jūsu ikdienas pienākumi būs:

Biroja darba administrēšana – lietvedība, tulkojumi, biroja apgāde ar kancelejas un saimnieciskām precēm, lietišķo tikšanu organizācija;

- Darbs ar debitoriem (parādu monitorings, saziņa ar parādniekiem ar telefona palīdzību, sarakstes vešana);

- Darba ar debitoriem koordinācija ar juridisko dienestu, komercnodaļu un kompānijas struktūrvienībām.

„Intergaz” - tā ir stabilitāte un sociālas garantijas, profesionālās izaugsmes iespējas, draudzīgs kolektīvs un interesants darbs!

Lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstules līdz 15.10.2014. uz e-pastu personal@intergaz.lv ar norādi „BIROJA ADMINISTRATORS”

1 zvaigzne2 zvaigznes3 zvaigznes4 zvaigznes5 zvaigznes (Pagaidām vērtējumu nav)


Notiek ielāde…