Mēs jums atbildēsim 3 stundu laikā

September 16, 2014

Aleksandrs Karevs - Intergaz mārketinga direktors

Uzņēmums Intergaz uzskata, ka biznesam jābūt caurspīdīgam, savukārt klientiem ir jāzina par tiem cilvēkiem, ar kuriem viņi strādā, jo uzticēties var tikai tam, kas ir zināms.

Tieši tāpēc mēs vēlamies jums pastāstīt par mūsu darbiniekiem, par viņu pienākumiem un sasniegumiem.

Mēs nolēmām sākt ar cilvēku, pateicoties kuram mūsu serviss kļūst aizvien labāks, savukārt klienti visu laiku saņem jaunus, izdevīgus piedāvājumus.

Aleksandrs Karevs - uzņēmuma Intergaz mārketinga direktors. Galvenie pienākumi: visas uzņēmuma mārketinga darbības plānošana un budžetēšana, uzņēmuma interneta vietnes virzīšana, esošajiem un potenciālajiem klientiem paredzēto komercpiedāvājumu, īpašo piedāvājumu izstrādāšana.

Absolvējis Lauboro universitāti Anglijā (Loughborough University), ieguvis vadības zinību bakalaura grādu.

Uzņēmumā Intergaz strādā kopš 2012.gada.

Brīvajā laikā skrien, sportiskās formas uzturēšanai apmeklē sporta zāli, lasa lietišķo literatūru (bizness, mārketings, psiholoģija), komunicē Facebook.

Aleksandr, sakiet kādus projektus jums ir izdevies īstenot, strādājot uzņēmumā Intergaz?

Divu gadu laikā ir padarīts daudz, piemēram, ir veikta pilna uzņēmuma zīmola maiņa. Mūsu interneta vietne ieņem līderpozīcijas meklēšanas servisos pēc daudziem atslēgvārdiem, kas ir saistīti ar mūsu biznesu. Ir izstrādāta CRM sistēma, kurā tiek ievadīti un apstrādāti visi pieprasījumi, kurus saņem mūsu zvanu centrs, kā arī tika noorganizēta piedalīšanās izstādē MĀJA1, kas notika Ķīpsalā.

Liels darbs padarīts. Jūs minējāt to, ka ir veikta pilna uzņēmuma zīmola maiņa. Kas tieši šajā procesā ietilpa?

Mēs nomainījām logotipu, par to stāstījām jau iepriekš.

Iepazīstieties - mūsu jaunais logotips!

Mēs esam izveidojuši jaunu uzņēmuma interneta vietni, kā arī izstrādājam jaunus komercpiedāvājumus esošajiem un potenciālajiem klientiem.

Kā klienti un kolēģi reaģēja uz notikušajām izmaiņām?

Dažādi. Ir cilvēki, kuri atbalsta ikvienas izmaiņas uzņēmumā, ir arī tādi, kuriem diemžēl ļoti nepatīk kaut ko mainīt. Pēc savas personiskās pieredzes esmu sapratis, ka, ja cilvēkam paskaidro visus ieguvumus, kurus rada plānotās izmaiņas, tad lielākā daļa cilvēku atbalsta šīs iniciatīvas. Grūtāk par to, ka ir nepieciešamas izmaiņas, bija pārliecināt uzņēmuma ģenerāldirektoru.

Kādēļ bija kaut kas jāmaina, vai tad pirms tam bija problēmas ar klientiem vai pārdošanu?

Tas, kas nedodas uz priekšu, atpaliek! Manuprāt, ikvienam uzņēmumam ikvienā nozarē ir jāattīstās un jāpiedāvā saviem klientiem jauni risinājumi. Īpaši aktuāli tas ir šobrīd, kad viss mainās ļoti, ļoti strauji. Patlaban daudzi cilvēki reizi gadā maina mobilos telefonus, bet vēl pirms desmit gadiem ar vienu telefonu varēja iztikt vismaz trīs vai četrus gadus. Tāpat arī biznesā vienmēr ir jāseko laikam un nedrīkst stāvēt uz vietas.

Vai ir kādi rezultāti, kas apliecina, ka īstenotās ieceres ir veiksmīgas?

Viens no maniem pirmajiem uzdevumiem bija sasniegt līderpozīcijas meklētājsistēmās, piemēram, google.lv, pēc noteiktiem atslēgvārdiem, kā arī palielināt mūsu vietnes apmeklētāju skaitu. Pēdējā pusgadā (pēc jaunas uzņēmuma vietnes izveidošanas) man izdevās sasniegt līderpozīcijas google.lv pēc daudziem mūs interesējošiem vaicājumiem, kā arī palielināt vietnes apmeklētāju skaitu vairāk nekā par 300%.

Diemžēl panākt būtiskas izmaiņas, piemēram, gāzes balonu piegādēs, ir daudz grūtāk, tas prasa vairāk laika, taču mēs cenšamies un ticam, ka tuvākajā laikā sasniegsim izvirzītos mērķus.

Aleksandr, ir tik daudzi veiksmīgi projekti, taču vai ir kāds, kuru jūs uzskatāt par savu vislielāko sasniegumu?

Nenoliedzami, tā ir iekšējās CRM sistēmas izveidošana visu mūsu klientu pieprasījumu apstrādei, kā arī piedalīšanās iekšējā zvanu centra izveidē. Tas mūsu uzņēmumam bija ļoti svarīgs solis, jo mēs vienmēr strādājam, lai uzlabotu apkalpošanas līmeni un atrastu visefektīvākos un ērtākos risinājumus esošajiem un potenciālajiem klientiem.

Tagad daudzi uzņēmumi atbalsts veselīgu dzīves veidu, vai to dara arī kompānija Intergaz?

Protams, mēs atbalstam sportu! Šogad mūsu uzņēmums piedalījās divos maratonos – Nordea Rīgas Maratonā 2014 un velomaratonā Riga Cycling Marathon. Tāpat esam bērnu futbola komandas BFC Daugava 2006 sponsori, starp citu, komanda nesen ieguva otro vietu turnīrā “Dobrecova Kauss 2014”.

Aleksandr, paldies par šo nelielo interviju. Veiksmīgus turpmākos darbus!

1 zvaigzne2 zvaigznes3 zvaigznes4 zvaigznes5 zvaigznes (Pagaidām vērtējumu nav)


Notiek ielāde…